0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
افزودن به لیست علاقه مندی ها
مقایسه

روغن آووکادو (زیبایی و ماساژ)

شناسه کالا: A-27858
شناسه کالا: A-27858
توضیحات

آووکادو میوه‌ای است که قدمت آن به چند هزار سال قبل از میلاد مسیح می‌رسد. این میوه اولین بار در جنوب قا ره آمریکا کشف شد. آووکادو درختی است که پس از گذشت حدودا سه سال از کاشت آن، به مرحله میوه دادن می‌رسد. این گیاه انواع مختلفی دارد و بیشتر در کشورهای قاره آمریکا کشت می‌شود. وجود مواد مغذی بسیار در این میوه موجب محبوبیت آن شده است. یکی از فراورده‌های آن روغن آووکادو است. روغن آووکادو از دانه یا هسته آن به دست می‌آید. در خواص روغن آووکادو اسیدهای چرب غیر اشباع وجود دارند؛ این ماده یکی از مهمترین خواص موجود در این روغن است و باعث تقویت بدن می‌شود.

  • product vendor icon image فروشنده:
    فروشگاه اینترنتی کتوباما
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم
امتیاز کاربران به: روغن آووکادو (زیبایی و ماساژ)
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی
روغن آووکادو (زیبایی و ماساژ)

خواص روغن آووکادو

کاروتنوئید ترکیبی است که در بیشتر میوه‌ها و سبزیجات وجود دارد. یکی از فراوان‌ترین کاروتنوئیدهای موجود در طبیعت، لوتئین است. برای جذب این کاروتنوئید لازم است میوه یا سبزی همراه با چربی مصرف شوند. حرارت میزان جذب کاروتنوئید را افزایش می‌دهد. کمبود این ماده در بدن سبب اختلال در جذب ویتامین A می‌شود و کمبود شدید آن می‌تواند زمینه را برای ابتلا به بیماری‌های قلبی و حتی سرطان، فراهم کند. از فواید این ماده در بدن می‌توان به افزایش تولید ویتامین A، داشتن خواص آنتی‌اکسیدانی و تقویت بدن، اشاره کرد.

کاروتنوئیدها سبب بهبود بینایی و محافظت از چشم در برابر بیماری‌ها می‌شوند. این مواد در بدن به عنوان آنتی‌اکسیدان عمل می‌کنند و در برابر فعالیت رادیکال‌های آزاد از بدن محافظت می‌کنند. رادیکال‌های آزاد در بدن باعث تضعیف سلول‌ها و از بین بردن قدرت سیستم ایمنی بدن می‌شوند. این اتفاق می‌تواند بیماری‌های جدی به وجود آورد و موجب ابتلا به سرطان شود.

تأثیر روغن آووکادو برای ماساژ

یکی از مشکلات و بیماری‌هایی که با افزایش سن به وجود می‌آید، ورم و درد مفاصل است. این بیماری غضروف را تحلیل کرده و منجر به ایجاد درد زیادی می‌شود. این بیماری معمولا در سنین بالا رخ می‌دهد ولی ممکن است افراد جوان هم به آن دچار شوند. عومل مختلفی مانند: افزایش سن، اضافه وزن، ژنتیک و… باعث بروز بیماری ورم مفاصل می‌شوند و امکان ابتلا به این بیماری در خانم‌ها بیشتر از آقایان است.از علائم ابتلا به این بیماری داشتن درد غیر قابل تحمل، خستگی زیاد و ورم کردن مفاصل است. کاهش وزن، ورزش کردن و ماساژ با روغن‌های گیاهی می‌تواند به صورت چشم‌گیری به درمان این بیماری کمک کند.

استفاده از خواص روغن آووکادو برای ماساژ تأثیر بسیاری بر بهبود این بیماری دارد. ماساژ با این روغن منجر به تسکین درد و کاهش خشکی مفاصل می‌شود و نتیجه کمتر شدن ورم مفصل‌ها کمک می‌کند.

رژیم غذایی همراه با روغن آووکادو

روغن آووکادو خواص بسیاری دارد و استفاده از آن در رژیم غذایی بسیار مفید است. این روغن مقاومت بالایی در برابر گرما دارد و می‌تواند دمای بالا را تحمل کند. از این روغن در آشپزی هم می‌توانید استفاده کنید. طریقه مصرف روغن آووکادو در رژیم غذایی به این صورت است که می‌توانید آن را روی سالاد بریزید، برای طبخ غذا و پختن یا سرخ کردن سبزیجات از آن استفاده کنید و آن را به سس‌های مختلف اضافه کنید.

روغن آووکادو (زیبایی و ماساژ)
روغن آووکادو (زیبایی و ماساژ)
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

خریداران این کالا، کالاهای زیر را هم خریده اند

تصاویر کالا
اطلاع به من در زمان : موجود شدن
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;