0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
افزودن به لیست علاقه مندی ها
مقایسه
دسته بندی: سرکه و عرقیجات

سس تارتار 130 گرمی رژیمی (کتوژنیک)

ارسال فقط با پیک
شناسه کالا: A-28061
شناسه کالا: A-28061
توضیحات

سس های رژیمی کتوباما :

 

ترکیبات سس تارتار :

ماست یونانی - سیر تازه - جعفری - فلفل سیاه - پیازچه تازه - خیارشور - سرکه سیب ارگانیک –پودر پروتئین - پودر نمک سنگ .

 

 توجه : عزیزانی که سبک زندگی کتوژنیک دارند توجه داشته باشند که مصرف ماست یونانی به دلیل میزان کرب موجود، در دوره کاهش وزن توصیه نمیشود اما در دوره تثبیت به مقدار محدود مجاز به مصرف هستیم.

بنابراین افراد کتویی توجه داشته باشند که باید از این محصول با کرب شماری استفاده نمایند.

 

ارزش غذایی 2 قاشق غذاخوری از سس مایونز :

 چربی : 12 گرم

کربوهیدرات : 3 گرم

پروتئین : 3 گرم

 

موارد مصرف :

از این سس میتوانید روی انواع سالادها، ساندویچ ها، صیفی جات بخار پز یا گریل شده، میگو، غذاهای دریایی، شنیسل، استیک و انواع خوراک های گوشتی استفاده نمایید.

 

بهترین زمان مصرف:

 تمامی محصولات کتوباما فاقد افزونی و نگهدارنده، کاملا تازه و به صورت سفارشی، بر اساس درخواست شما تهیه میشوند.  توصیه  ما برای بهترین زمان مصرف این محصول تا یک هفته میباشد.

 

فاقد افزودنی و مواد نگهدارنده  

 

 ماسب افرادی که به دنبال کاهش وزن هستند، ورزشکاران، افراد دیابتی و کودکان.

 

توجه : “سس تارتار کتویی” محصولی سفارشی است و بر اساس سفارش شما تهیه می شود. بنابراین در زمان ثبت سفارش، تا 2 روز کاری زمان آماده سازی در نظر بگیرید.

ارسال تنها به تهران و کرج.

  • product vendor icon image فروشنده:
    فروشگاه اینترنتی کتوباما
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: سس تارتار 130 گرمی رژیمی (کتوژنیک)
5
از 5
عالی
0 (100%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی
سس تارتار 130 گرمی رژیمی (کتوژنیک)

چه کسی یک سس تارتار خوب را برای خوردن ماهی مورد علاقه خود دوست ندارد؟ سس تارتار یک چاشنی خامه‌ای است که با سس مایونز، خیارشور و گیاهان و ادویه‌های مختلف تهیه می‌شود. معمولاً به عنوان سس غوطه وری برای غذاهای دریایی سرخ شده مانند ماهی و چیپس، میگو یا کالاماری سرو می شود. با این حال، می توان از آن به عنوان رویه ساندویچ های مختلف، برگر یا سالاد نیز استفاده کرد.سس تارتار کتوژنیک یک نسخه کتو از سس محبوب غذاهای دریایی است. به طور معمول، این سس حاوی ترشی شیرین و همچنین قندهای اضافه شده و مواد غیر ضروری است. اما ما برای افرادی که رژیم کتوژنیک دارند، سس تارتار کتوژنیک را تهیه کرده ایم.

در اینجا چند نمونه از نحوه استفاده از سس تارتار آورده شده است:

به عنوان یک سس غوطه ور برای غذاهای دریایی سرخ شده: سس تارتار یک همراه کلاسیک برای ماهی سرخ شده و غذاهای دریایی است. به سادگی آن را در کنار به عنوان سس غوطه ور سرو کنید.

به عنوان رویه ساندویچ یا همبرگر: سس تارتار می تواند طعمی تند و خامه ای به ساندویچ ها و برگرها اضافه کند. قبل از اضافه کردن مواد دیگر، آن را روی نان یا نان ها بمالید.

به عنوان سس برای سالاد: سس تارتار را می توان با کمی آب یا سرکه رقیق کرد تا یک سس تند برای سالاد درست شود.

سس تارتار می تواند برای رژیم کتو مناسب باشد اگر با مواد کتو دوست درست شود. سس تارتار سنتی می تواند حاوی قندهای اضافه شده و مواد پر کربوهیدرات باشد، مانند خرده نان یا ترشی شیرین. با این حال، یک نسخه کتو پسند را می توان با سس مایونز خانگی یا فروشگاهی تهیه شده با روغن آووکادو یا روغن زیتون و ترشی های بدون شکر تهیه کرد.

سس تارتار یک چاشنی همه کاره است که می تواند به انواع غذاها طعم بدهد. معمولاً از سس مایونز، خیارشور خرد شده، کپر و گیاهان و ادویه جات مختلف تشکیل شده است. بسته به دستور غذا، ممکن است شامل مواد دیگری مانند پیاز، سیر، خردل یا آب لیمو نیز باشد.

سس تارتار معمولاً به عنوان سس غوطه وری برای غذاهای دریایی سرخ شده مانند ماهی و چیپس، میگو یا کالاماری استفاده می شود. طعم تند و خامه ای سس به خوبی با بافت غنی و ترد غذاهای دریایی سرخ شده هماهنگ می شود. سس تارتار همچنین می تواند به عنوان رویه ساندویچ، برگر یا سالاد استفاده شود. این می تواند یک پیچ و تاب تند و طعم دهنده به هر غذایی اضافه کند.

در حالی که سس تارتار سنتی ممکن است به دلیل قندهای اضافه شده و مواد پر کربوهیدرات برای رژیم کتو مناسب نباشد، تهیه یک نسخه کتو پسند در خانه آسان است. با استفاده از ترشی های بدون شکر و سس مایونز ساخته شده با روغن های کتو دوست، مانند آووکادو یا روغن زیتون، می توانید از طعم لذیذ سس تارتار بدون به خطر انداختن رژیم غذایی خود لذت ببرید.

سس تارتار علاوه بر این که کتوپسند است، فواید سلامتی بالقوه ای نیز دارد. سس مایونز، ماده اولیه سس تارتار، منبع خوبی از چربی های سالم مانند اسیدهای چرب امگا 3 و امگا 6 است. این چربی ها می توانند به کاهش التهاب و حمایت از سلامت قلب کمک کنند. ترشی ها، یکی دیگر از مواد کلیدی سس تارتار، منبع خوبی از الکترولیت ها هستند که می توانند به حفظ سطح مناسب هیدراتاسیون و حمایت از عملکرد اعصاب و عضلات کمک کنند.

به طور کلی، سس تارتار یک چاشنی خوشمزه و همه کاره است که می تواند به انواع غذاها طعم بدهد. با چند جایگزینی ساده، می‌توان آن را کتو دوستانه ساخت و در عین حال برخی از مزایای سلامتی بالقوه را نیز به همراه داشت.سس تارتار چاشنی کامل کتو است، سرشار از چربی های سس مایونز و خامه ترش بوده و چاشنی شده با ترشی شوید تند و خیارشور می باشد. سس تارتار معمولاً با ترکیبی از سس مایونز، ترشی، خیارشور، پیاز و سایر چاشنی‌ها تهیه می‌شود و در مقایسه با سس مایونز کالری و چربی کمتری دارد. با این حال، معمولا حاوی سدیم بیشتری است.

در چند هفته اول شروع رژیم کتو، تعادل الکترولیت و نمک شما تغییر می کند. پتاسیم یکی از مواد معدنی مورد نیاز برای جلوگیری از خستگی، گرفتگی عضلات و آریتمی قلبی است. کرم تارتار هم برای تعادل سدیم و پتاسیم و هم برای به حداقل رساندن آنفولانزای کتو مهم است.

سس تارتار 130 گرمی رژیمی (کتوژنیک)
سس تارتار 130 گرمی رژیمی (کتوژنیک)
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مکمل

خریداران این کالا، کالاهای زیر را هم خریده اند

تصاویر کالا
اطلاع به من در زمان : موجود شدن
نظرات کاربران ( 1 )
5
از 5
عالی
(100%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;