0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
افزودن به لیست علاقه مندی ها
مقایسه

سس سزار 130 گرمی رژیمی (کتوژنیک)

ارسال فقط با پیک
شناسه کالا: A-28036
شناسه کالا: A-28036
توضیحات

سس های رژیمی کتوباما :

 

ترکیبات سس سزار :

ماست یونانی - سیر تازه - ریحان خشک - فلفل سیاه - پودر پیاز - سرکه سیب ارگانیک – پودر پروتئین - پودر نمک سنگ .

 

 توجه : عزیزانی که سبک زندگی کتوژنیک دارند توجه داشته باشند که مصرف ماست یونانی به دلیل میزان کرب موجود، در دوره کاهش وزن توصیه نمیشود اما در دوره تثبیت به مقدار محدود مجاز به مصرف هستیم.

بنابراین افراد کتویی توجه داشته باشند که باید از این محصول با کرب شماری استفاده نمایند.

 

ارزش غذایی 2 قاشق غذاخوری از سس سزار :

 چربی : 14 گرم

کربوهیدرات : 3 گرم

پروتئین : 4 گرم

 

موارد مصرف :

از این سس میتوانید روی انواع سالادها، سالاد سزار، ساندویچ ها، صیفی جات بخار پز یا گریل شده، میگو، غذاهای دریایی، شنیسل، استیک و انواع خوراک های گوشتی استفاده نمایید.

 

بهترین زمان مصرف:

 تمامی محصولات کتوباما فاقد افزونی و نگهدارنده، کاملا تازه و به صورت سفارشی، بر اساس درخواست شما تهیه میشوند.  توصیه  ما برای بهترین زمان مصرف این محصول تا یک هفته میباشد.

 

فاقد افزودنی و مواد نگهدارنده  

 

 ماسب افرادی که به دنبال کاهش وزن هستند، ورزشکاران، افراد دیابتی و کودکان.

 

توجه : “سس سزار کتویی” محصولی سفارشی است و بر اساس سفارش شما تهیه می شود. بنابراین در زمان ثبت سفارش، تا 2 روز کاری زمان آماده سازی در نظر بگیرید.

ارسال تنها به تهران و کرج.

  • product vendor icon image فروشنده:
    فروشگاه اینترنتی کتوباما
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: سس سزار 130 گرمی رژیمی (کتوژنیک)
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی
سس سزار 130 گرمی رژیمی (کتوژنیک)

سس سزار، یک سس سالاد محبوب است که با پایه سس مایونز، آنچوی، سیر، آب لیمو و پنیر پارمزان تهیه می شود. بافتی غنی و خامه ای با طعمی تند و خوش طعم دارد که به خوبی با سالادها و غذاهای دیگر هماهنگ می شود.اکثر مواد اولیه ای که برای تهیه سس سزار استفاده می شود، چربی بالایی دارند و در رژیم کتوژنیک مصرف آنها بی خطر است. زرده تخم مرغ، روغن، آنچوی، پارمزان، آب لیمو، سیر و سرکه همگی کربوهیدرات کمی دارند.

در بهترین دستور تهیه سس سالاد سزار فقط 6 ماده وجود دارد! (به علاوه نمک و فلفل، اما اینها واقعاً به حساب نمی آیند. ;)) اجازه دهید توضیح دهم که چرا از این مواد استفاده می کنیم:

سس مایونز - این پایه سس است و چیزی که آن را به طرز مجللی کرمی می کند.

روغن زیتون– این به امولسیون شدن پانسمان کمک می کند.

آب لیمو - طعم روشن و لیمویی را اضافه می کند و به متعادل کردن غنای سس سالاد سزار خانگی کمک می کند.

سیر– بهترین سس سالاد سزار را بدون سیر نمی توان تصور کرد! برای استفاده از سیر در این سس باید تا جایی که می توان سیر را خرد کرد.

سس سزار بسته به مواد مصرفی می تواند برای رژیم کتو مناسب باشد. سس سزار سنتی ممکن است حاوی قندهای اضافه شده، کروتون های پر کربوهیدرات و سایر مواد غیر کتو باشد. با این حال، با تهیه سس سزار خانگی با مواد کتو دوست، مانند سس مایونز روغن آووکادو و پنیر پارمزان، می توانید از این سس خوشمزه و در عین حال پایبندی به رژیم کتو لذت ببرید.

در اینجا چند نمونه از نحوه استفاده از سس سزار آورده شده است:

به عنوان سس سالاد: سس سزار بیشتر به عنوان سس سالاد استفاده می شود. می توان آن را با کاهوی رومی، کروتون (کتو پسند یا حذف شده) و پنیر پارمزان برای سالاد سزار کلاسیک ریخت.

به عنوان دیپ برای سبزیجات یا گوشت: سس سزار همچنین می تواند به عنوان دیپ سبزیجات خام مانند هویج یا کرفس یا گوشت های پخته مانند مرغ یا گوشت گاو استفاده شود.

به عنوان تاپینگ ساندویچ یا برگر: سس سزار می تواند طعمی تند و خوش طعم به ساندویچ ها و برگرها اضافه کند. قبل از اضافه کردن مواد دیگر، آن را روی نان یا نان بمالید.

به عنوان ماریناد برای گوشت: سس سزار همچنین می تواند به عنوان ماریناد برای گوشت ها مانند مرغ یا استیک استفاده شود. به سادگی روی گوشت را با سس آغشته کنید و بگذارید چند ساعت قبل از پخت در یخچال مارینت شود.

این سس سزار کتوژنیک را در یک ظرف شیشه ای دربسته در یخچال به مدت حدود یک هفته نگهداری کنید. به یاد داشته باشید، ما از هیچ گونه مواد نگهدارنده استفاده نمی کنیم، بنابراین به اندازه سس های سالاد خریداری شده در فروشگاه دوام نخواهد داشت، اما باید به اندازه یک شیشه باز شده سس مایونز دوام داشته باشد.

آیا می توانید سس سالاد کتو سزار را فریز کنید؟

نه، این سس سالاد سزار را فریز نکنید زیرا سس های سالاد به خوبی یخ نمی زنند و همین موضوع هم باعث تغییر بافت می شود.

چه چیزی را با سس سزار کتوژنیک سرو کنید؟

بدیهی است که همراه با سبزیجات سالاد خوشمزه است، اما من چند ایده دیگر برای شما دارم. شما می توانید تمام دستور العمل های سالاد کتو را در این سایت پیدا کنید، اما در اینجا چند ایده برای شروع شما وجود دارد:

  • سالاد سزار
  • سالاد نودل خیار– سس تاهینی را در این دستور غذا عوض کنید و به جای آن نودل های خیار را با بهترین دستور تهیه سس خامه ای سالاد سزار بریزید. این یک گزینه تازه و سبک است. مقداری مرغ کبابی اضافه کنید تا به یک وعده غذایی کامل تبدیل شود.
  • سالاد کنگر فرنگی - طعم های ایتالیایی موجود در این سالاد با سس کتو سزار بسیار خوب عمل می کند! فقط سس را در دستور غذا عوض کنید و به جای آن از سزار استفاده کنید.
  • مارچوبه سرخ شده– برای تکمیل یک وعده غذایی ایتالیایی، مارچوبه برشته شده را با سس سرو کنید. دیگر هرگز مارچوبه ساده نمی خواهید. همچنین فکر می کنم این سس طعم مارچوبه را کمی فانتزی می کند - برای سرگرمی و امتحان طعم های تازه، انتخابی عالی است.

به طور کلی، سس سزار یک چاشنی همه کاره است که می تواند به انواع غذاها طعم بدهد. با برخی از جایگزین های کتو پسند، می توان از آن به عنوان بخشی از رژیم کتو لذت برد و در عین حال طعمی غنی و لذیذ را به همراه داشت.

 

سس سزار 130 گرمی رژیمی (کتوژنیک)
سس سزار 130 گرمی رژیمی (کتوژنیک)
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مکمل

خریداران این کالا، کالاهای زیر را هم خریده اند

تصاویر کالا
اطلاع به من در زمان : موجود شدن
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;