0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
افزودن به لیست علاقه مندی ها
مقایسه

سس مایونز 130 گرمی رژیمی (کتوژنیک)

ارسال فقط با پیک
شناسه کالا: A-28035
شناسه کالا: A-28035
بسته : 130 گرمی
توضیحات

سس های رژیمی کتوباما :

%100 کتوژنیک

 

ترکیبات سس مایونز :

تخم مرغ - سرکه سیب ارگانیک - روغن زیتون - پودر خردل - پودر پروتئین - فلفل سیاه – پودر نمک سنگ .


ارزش غذایی 2 قاشق غذاخوری از سس مایونز :

 چربی : 19 گرم

کربوهیدرات : 1.5 گرم

پروتئین : 3 گرم

 

موارد مصرف :

همراه سالاد- به عنوان تیپ همراه سبزیجات خام و پخته.

 

بهترین زمان مصرف:

 تمامی محصولات کتوباما فاقد افزونی و نگهدارنده، کاملا تازه و به صورت سفارشی، بر اساس درخواست شما تهیه میشوند.  توصیه  ما برای بهترین زمان مصرف این محصول تا یک هفته میباشد.

 

فاقد افزودنی و مواد نگهدارنده  

 

 مناسب افرادی که به دنبال کاهش وزن هستند، ورزشکاران، افراد دیابتی و کودکان.

  

توجه : “سس مایونز کتویی” محصولی سفارشی است و بر اساس سفارش شما تهیه می شود. بنابراین در زمان ثبت سفارش، تا 2 روز کاری زمان آماده سازی در نظر بگیرید.

ارسال برای شهرستان ها فقط و فقط از طریق اتوبوس و با هماهنگی قبلی امکان پذیر است. 

09375713404

ارسال تهران و کرج از طریق پیک انجام خواهد شد. 

  • product vendor icon image فروشنده:
    فروشگاه اینترنتی کتوباما
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
قیمت:
78,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: سس مایونز 130 گرمی رژیمی (کتوژنیک)
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی
سس مایونز 130 گرمی رژیمی (کتوژنیک)

سس مایونزی که حاوی شکر یا کربوهیدرات های دیگر نیست یک چاشنی کتو عالی است. ترکیب درشت مغذی سس مایونز - پرچرب، پروتئین کم و کربوهیدرات صفر - ترکیبی عالی برای حفظ کتوز است. مایو با چند ماده ساده تهیه می شود: تخم مرغ، نمک، خردل، روغن (سویا، کانولا، زیتون، آووکادو) و یک جزء اسیدی مانند آب لیمو یا سرکه.

سس مایونز کتو دوست

بافت خامه ای، مخملی و قابل پخش سس مایونز از فرآیند امولسیون شدن به دست می آید. هم زدن سریع مواد، دو مایع را ترکیب می کند که معمولاً با هم مخلوط نمی شوند، در مورد مایونز، این مواد غیر قابل ترکیب در واقع همان روغن و سایر مواد مایع می باشند.

آیا می توانید در رژیم کتوژنیک مایونز بخورید؟

سس مایونز زمانی که با شکر اضافه شده یا کربوهیدرات مصنوعی ساخته نشود، یک چاشنی فوق العاده کتو دوست است. مطمئن شوید که لیست مواد تشکیل دهنده و برچسب حقایق تغذیه ای را به دقت بخوانید تا مشخص کنید که آیا مایونز با رژیم غذایی کتوژنیک خاص شما مطابقت دارد یا خیر.

سس مایونز یک چاشنی عالی برای رژیم کتوژنیک است زیرا حاوی چربی بالا، پروتئین کم و کربوهیدرات صفر است. همچنین دارای مزایای سلامتی بسیاری است که می تواند به شما در حفظ کتوز و رسیدن به اهداف کاهش وزن خود در رژیم کتو کمک کند.از منظر کربوهیدرات خالص و محتوای چربی، سس مایونز پرچرب، کتو دوست است. از آنجایی که سس مایونز سرشار از چربی و کربوهیدرات و پروتئین بسیار کم است، سس مایونز یکی از بهترین چاشنی های کتو برای اضافه کردن چربی بیشتر به رژیم غذایی شما است.

مایو یک چاشنی ضروری برای بسیاری از دستور العمل های کتو است. برای افزودن طعم و کرم به غذاها عالی است. به علاوه، این یک راه عالی برای اضافه کردن چربی های سالم به رژیم غذایی شما است.

سس مایونز چیست؟

سس مایونز سسی است که از مخلوط روغن، زرده تخم مرغ و سرکه یا آب لیمو تهیه می شود. منشأ سس مایونز ناشناخته است، اما تصور می شود که منشا آن در فرانسه یا اسپانیا باشد. طرز تهیه سس مایونز اولین بار در سال 1708 به صورت چاپی ذکر شد و از آن به عنوان سس فرانسوی یاد می شد. در سال 1756 دستور پخت سس مایونز در یک کتاب آشپزی انگلیسی منتشر شد.

سس مایونز به عنوان چاشنی برای افزودن طعم و کرم به غذاهایی مانند سالاد، همبرگر و مرغ استفاده می شود. همچنین یک راه عالی برای افزودن چربی های سالم به رژیم غذایی شما است. ما از آن در دستور العمل هایی مانند سالاد کتو سیب زمینی و سالاد مرغ و برای تهیه سس هایی مانند سس مخصوص در دستور پخت برگر کتوژنیک استفاده می کنیم.

وقتی به دنبال بهترین سس مایونز برای رژیم کتو هستید، باید از مواد خاصی اجتناب کنید. پس، از مارک های سس مایونزی که از مواد زیر استفاده می کنند اجتناب کنید:

  • روغن های فرآوری شده - از روغن کانولا، روغن سویا یا سایر روغن های گیاهی خودداری کنید. در عوض آن هایی را انتخاب کنید که از روغن نارگیل، روغن آووکادو یا روغن زیتون خالص استفاده می کنند.
  • مواد غیر ارگانیک - سال 2023 است و ما فکر می کنیم همه می توانیم از این نظر موافق باشیم که استفاده از مواد غذایی ارگانیک بهترین نوع رژیم غذایی را می سازد، به خصوص زمانی که محصول حاوی تخم مرغ باشد.
  • شکر اضافه شده - شکر در رژیم کتو ممنوع است!
  • ترکیبات مصنوعی - رنگ‌ها، طعم‌ها، دی سدیم ادتا و سایر مواد زائد در هیچ رژیمی حتی در رژیم کم کربوهیدرات قرار نمی‌گیرند.

بهترین انتخاب ها برای سس مایونز کتویی مواد سالمی مانند روغن آووکادو، تخم مرغ ارگانیک و سرکه و بدون افزودن شربت ذرت با فروکتوز بالا، مواد نگهدارنده مصنوعی هستند. در حالی که اکثر سس مایونزهای خریداری شده در فروشگاه دارای ماکروهای سازگار با کتو هستند، ولی این موضوع بدان معنا نیست که آن ها انتخاب های سالم و مناسبی برای رژیم کتوژنیک هستند.

به چه چیزهایی باید در سس مایونز کتوژنیک اهمیت دهید؟

با وجود تعداد محدودی از مواد تشکیل دهنده، هنگام خرید کتو مایونز باید به چند نکته مهم توجه کنید.

نوع روغن

روغن یکی از مهم ترین مواد مورد استفاده در سس مایونز است. نوع روغن تا حد زیادی بر بافت، طعم و ترکیب مواد مغذی سس مایونز نهایی تأثیر می گذارد.

 

انواع روغن های رایج عبارتند از: روغن سویا، روغن کانولا، روغن زیتون خالص و روغن آووکادو.

روغن سویا و کانولا در گزینه های سس مایونز فروشگاهی بسیار رایج هستند. با این حال مراقب باشید، زیرا مارک های سس مایونز که از این نوع روغن ها استفاده می کنند، شکر و سایر مواد مصنوعی را نیز اضافه می کنند. این روغن ها نیز نسبت به سایر انواع روغن ها از کیفیت پایین تری برخوردار هستند.

روغن زیتون و روغن نارگیل گزینه‌های جایگزین روغن‌های سنتی هستند که سالم‌تر هستند و فواید تغذیه‌ای بیشتری دارند. با این حال، این دو روغن، طعم منحصر به فردی را به سس مایونز می‌دهند که می‌تواند بر طعم سنتی غلبه کند.

روغن آووکادو گزینه دیگری است که بهترین های هر دو جهان را ارائه می دهد. آووکادو به چربی های سالم و سایر مواد مغذی بدون هیچ طعمی کمک می کند. روغن آووکادو یک روغن خنثی است، به این معنی که حاوی طعم قوی نیست. برندهای مایو که دارای روغن آووکادو هستند، معمولاً حاوی شکر و بدون مواد مصنوعی هستند.

قندهای اضافه شده

اکثر برندهای تجاری مایونز تولید انبوه شامل جایگزین های شکر و شکر هستند که در رژیم کتو بسیار مهم است. از هر گونه سس مایونز با شکر یا جایگزین های شکر (شربت ذرت با فروکتوز بالا) باید اجتناب شود.

مارک های مایو بدون شکر زیادی در بازار وجود دارد، بنابراین لازم نیست رژیم کتو خود را فدای لذت بردن از سس مایونز کنید.

سس مایونز 130 گرمی رژیمی (کتوژنیک)
سس مایونز 130 گرمی رژیمی (کتوژنیک)
قیمت:
78,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مکمل

خریداران این کالا، کالاهای زیر را هم خریده اند

تصاویر کالا
اطلاع به من در زمان : موجود شدن
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;