0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
افزودن به لیست علاقه مندی ها
مقایسه

سس چیلی تای 130 گرمی رژیمی (کتوژنیک)

ارسال فقط با پیک
شناسه کالا: A-28037
شناسه کالا: A-28037
توضیحات

سس های رژیمی کتوباما :

%100 کتوژنیک

سس تایلندی تند و شیرین چیلی تای با طعم مسحور کننده ش حتما به یکی از علاقندیهاتون تبدیل خواهد شد.

 

ترکیبات :

گرانول فلفل قرمز - فلفل قرمز تازه - پودر پیاز - شیرین کننده استویا - پودر نمک سنگ .

 

موارد مصرف :

از این سس میتوانید روی انواع سالادها، ساندویچ ها، صیفی جات بخار پز یا گریل شده، استیک و انواع خوراک های گوشتی استفاده نمایید.

 

بهترین زمان مصرف:

 تمامی محصولات کتوباما فاقد افزونی و نگهدارنده، کاملا تازه و به صورت سفارشی، بر اساس درخواست شما تهیه میشوند.  توصیه  ما برای بهترین زمان مصرف این محصول تا دو هفته میباشد.

 

فاقد افزودنی و مواد نگهدارنده  

 

 ماسب افرادی که به دنبال کاهش وزن هستند، ورزشکاران، افراد دیابتی و کودکان.

 

فاقد افزودنی و مواد نگهدارنده

 

توجه : “سس چیلی تای کتویی” محصولی سفارشی است و بر اساس سفارش شما تهیه می شود. بنابراین در زمان ثبت سفارش، تا 2 روز کاری زمان آماده سازی در نظر بگیرید.

ارسال تنها به تهران و کرج.

  • product vendor icon image فروشنده:
    فروشگاه اینترنتی کتوباما
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: سس چیلی تای 130 گرمی رژیمی (کتوژنیک)
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی
سس چیلی تای 130 گرمی رژیمی (کتوژنیک)

سس چیلی تایلندی که به نام سس سریراچا نیز شناخته می شود، چاشنی محبوبی است که طعم تند و تند را به بسیاری از غذاها می بخشد. معمولاً با فلفل چیلی، سرکه، سیر، شکر و نمک درست می شود. با این حال، محتوای قند موجود در سس چیلی سنتی تایلندی می تواند آن را برای رژیم کتوژنیک نامناسب کند.

برای تهیه یک نسخه کتوپسند از سس فلفلی تایلندی، در واقع شکر را با یک شیرین کننده کتو دوست، مانند استویا یا اریتریتول جایگزین می کنند. از طرف دیگر، می توانید از سس فلفلی تایلندی بدون قند استفاده کنید که به طور خاص برای رژیم کتو یا رژیم کم کربوهیدرات ساخته شده است.

هنگام انتخاب سس فلفل قرمز تایلندی برای رژیم کتو، مهم است که برچسب تغذیه را بررسی کنید تا مطمئن شوید که با اهداف درشت مغذی شما مطابقت دارد. یک وعده معمولی سس چیلی تایلندی حدود 1 قاشق غذاخوری است و معمولاً حاوی حدود 1-2 گرم کربوهیدرات خالص است. با این حال، برخی از مارک ها ممکن است تعداد کربوهیدرات های بالاتر یا کمتری داشته باشند، بنابراین حتما برچسب را به دقت بخوانید.

به طور کلی، سس فلفل قرمز تایلندی می تواند یک مکمل عالی برای رژیم کتو باشد، به شرطی که یک نسخه کم کربوهیدرات یا بدون شکر را انتخاب کنید و از آن در حد اعتدال استفاده کنید. می تواند طعم و ادویه را به انواع وعده های غذایی کتو پسند از جمله گوشت، سبزیجات و سالاد اضافه کند.

سس فلفلی تایلندی که با نام "سس سریراچا" نیز شناخته می شود، یک چاشنی تند و خوش طعم است که معمولا در غذاهای تایلندی استفاده می شود. نسخه سنتی این سس از فلفل چیلی، سیر، سرکه، شکر و نمک تهیه می شود و اغلب شامل مواد دیگری مانند رب گوجه فرنگی، سس ماهی و آب لیمو است.

یکی از رایج ترین موارد استفاده از سس فلفلی تایلندی به عنوان سس دیپینگ برای اسپرینگ رول، مرغ سرخ شده و سایر غذاهای سرخ شده است. همچنین می توان از آن به عنوان طعم دهنده برای گوشت و مرغ استفاده کرد یا برای گرما و طعم بیشتر آن را به سیب زمینی سرخ شده اضافه کرد. برخی از افراد حتی از آن به عنوان رویه پیتزا یا به عنوان یک سس اصلی روی ساندویچ و برگر استفاده می کنند.

علاوه بر استفاده از آن در غذاهای سنتی تایلندی، سس چیلی تایلندی به یک چاشنی محبوب در سراسر جهان تبدیل شده است و می توان آن را در بسیاری از فروشگاه های مواد غذایی و رستوران ها یافت. تطبیق پذیری و طعم جسورانه آن را به یک افزودنی عالی برای بسیاری از انواع مختلف غذا تبدیل کرده است.

چگونه سس سیر فلفلی شیرین و تند را با کربوهیدرات درست می کنند؟

"شیرین" این سس از اریتریتول می آید. و، بدون قند است!

اریتریتول شیرین‌کننده‌ای است که برای کسانی که رژیم کتو دارند به دلیل توانایی آن در عدم افزایش سطح انسولین شناخته شده است، بنابراین آن را دوستدار کربوهیدرات کم می‌کند.

چه غذاهایی با سس چیلی تای خوب می شوند ؟

اگر غذای شما تند است و یا به طور کلی به طعم تندی علاقه مند هستید، این سس را در دستور العمل های غذاهای دریایی و سرخ کردنی دوست خواهید داشت. می توانید از آن در انواع ساندویچ ها و یا هنگام سرو غذاهای همچون استیک گوشت و یا فیله مرغ استفاده کنید.

 

سس چیلی تای 130 گرمی رژیمی (کتوژنیک)
سس چیلی تای 130 گرمی رژیمی (کتوژنیک)
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مکمل

خریداران این کالا، کالاهای زیر را هم خریده اند

تصاویر کالا
اطلاع به من در زمان : موجود شدن
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;