0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
افزودن به لیست علاقه مندی ها
مقایسه

سماق آسیاب شده

شناسه کالا: A-27947
شناسه کالا: A-27947
توضیحات

ارزش غذایی

کالری 7.6

٪ ارزش روزانه*

چربی کل 0.4 گرم

چربی اشباع 0.1 گرم

چربی ترانس 0 گرم

چربی اشباع نشده 0.2 گرم

چربی تک غیراشباع 0.1 گرم

کلسترول 0 میلی گرم

سدیم 77 میلی گرم

پتاسیم 53 میلی گرم

کل کربوهیدرات 1.3 گرم

فیبر رژیمی 0.9 گرم

شکر 0.2 گرم

پروتئین 0.4 گرم

ویتامین A 16%

ویتامین سی0%

کلسیم0.7٪

اهن2.6٪

* درصد ارزش روزانه بر اساس یک رژیم غذایی 2000 کالری است.

ویژگیها

سماق در مناطق نیمه گرمسیری و معتدل در سراسر جهان از جمله آسیای شرقی، آفریقا و آمریکای شمالی رشد می کند. سماق به عنوان ادویه، رنگ و در پزشکی استفاده می شود.سماق، مزه منحصر به فردی دارد که معمولاً به تند و کمی میوه ای و کمی شبیه لیمو توصیف می شود. و دارای یک مزه متمایز برای غذاها می باشد. تحقیقات اخیر نشان می دهد که سماق می تواند اثر قدرتمندی روی کنترل قند خون، سلامت قلب، پیش گیری از بیماری ها و حتی تسکین درد داشته باشد.همچنینمطالعات علمی مختلف نشان داد که سماق دارای اثر مهار رادیکال های اکسیژن آزاد، اثر محافظتی در برابر آسیب کبدی، اثرات ضد همولیتیک، لکوپنی و ضد فیبروژنیک، همراه با خواص ضد ویروسی، ضد میکروبی، ضد التهابی و آنتی اکسیدانی آن است.

سماق درسبک کتوژنیک

سماق ، بدون گلوتن و مناسب کتو است. مصرف نمک خود را کاهش دهید و با این ادویه خوش طعم به وعده های غذایی خود طعم غنی و اصیل ای بدهید.

نگهداری

ادویه تازه به معطر شدن غذا کمک می کند. ادویه سماق حدود یک سال خوب و تازه می ماند. سماق جداگانه و یا در ترکیب با سایرادویه جات استفاده می شود.

 

  • product vendor icon image فروشنده:
    فروشگاه اینترنتی کتوباما
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: سماق آسیاب شده
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی
سماق آسیاب شده

مواد مغذی سماق و مصارف پزشکی طبیعی:

همانند دیگر گیاهان و ادویه های دارویی، سماق کالری کم، اما ویتامین C بالایی دارد و منبع غنی آنتی اکسیدان است که برای کمک به مبارزه با بیماری ها و بهینه سازی سلامتی کارساز است..
به طور خاص، سماق غنی از پلی فنول ها و فلانوئیدهایی مانند:گالیک اسید، متیل گالات، کامپرلو و کورستین است؛ هم چنین حاوی تانین است که به عنوان آنتی اکسیدان عمل می کند و خواص ضد سرطانی دارد.

فواید عالی سلامتی سماق:

اگر اهل خاور میانه هستید، احتمالاً با سماق آشنایی دارید. ادویه سرخ رنگی است که در سالاد فلسزینی یا سالاد فتوش وجود دارد. و اگر با آن آشنا نیستید، به شدت توصیه می کنیم امتحانش کنید!
سماق ادویه ای است که از دانه های توت مانند سماق، از درخت سماق در خاور میانه بدست می آید و به دلیل رنگ قرم و طعم تندش مشهور است.

بیشتر برای دادن مزه ترش به غذاهای گوشتی استفاده می شود. با توجه به گیاهانی که اغلب در غذا به کار می روند، سماق به ندرت استفاده می شود. به این دلیل که معمولاً افراد دوست ندارد که در غذا، مزه لیموناد یا ناشناسی را مزه کنند.
اما میوه گیاه سماق به خصوص در آمریکای شمالی بسیار محبوب است. در بسیاری از نقاط جهان، به ویژه در خاور میانه، آمریکای شمالی و آفریقا در مناطق وسیعی کشت می شوند. گیاهان قرمز، سبز یا کرم رنگ در طول زمان خشک می شوند و به رنگ قرمز تیره و ارغوانی تبدیل می شوند.
سماق ارزش زیادی در غذاهای ترکی، عربی و خاورمیانه ای دارد. به طور خاص، بومیان آمریکای شمالی از آن به صورت دمنوش، چای و شربت داغ و سرد استفاده میکنند.

سماق آسیاب شده
سماق آسیاب شده
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

خریداران این کالا، کالاهای زیر را هم خریده اند

تصاویر کالا
اطلاع به من در زمان : موجود شدن
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;