0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
مقایسه
دسته بندی: تنقلات

شکلات بدون قند 70 درصد الیت - Elit

شناسه کالا: A-28064
شناسه کالا: A-28064
توضیحات

شکلات تلخ 70% elit (شکلات تلخ پروبیوتیک همراه با طعم دهنده استویا) :

برند : elit 

• ساخت کشور : ترکیه

• شیرین کننده : استویا

گلوتن : ندارد

کربوهیدرات : 22 گرم

طعم : شکلات تلخ

چربی : 41 گرم

قند : 2.9 گرم

پروتئین : 7.3 گرم

کالری : 524 کیلوکالری

حاوی : 26 گرم فیبر

نمک : 0.3 گرم

وزن : 60 گرم

 

شکلات تلخ پروبیوتیک همراه با طعم دهنده استویا 

  • product vendor icon image فروشنده:
    فروشگاه اینترنتی کتوباما
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: شکلات بدون قند 70 درصد الیت - Elit
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی
شکلات بدون قند 70 درصد الیت - Elit

معرفی برند elit

قدیمی ترین تولید کننده شیرینی و شکلات سازی در ترکیه است که در سال 1924 در استانبول تاسیس شد  و با پیشروی در زمینه تخصصی شکلات و شیرینی سازی اقدام به تولید انواع دراژه های پوشیده از شکلات. شکلات های کادویی و فله در طعم های تلخ و شیرین با مغزهای بادام و فندق و... می کند.  Elit  مارک برتر شکلات ترکیه ای با بالاترین استانداردها در جهان شناخته شده است و با یک قرن قدمت همچنان در راس انتخاب های مردم دنیاست

 

معرفی شکلات تلخ 70% بدون شکر elit

رژیم غذایی متنوع و متعادل و سبک زندگی سالم نقش بسیار مهمی در حفظ سلامتی دارد.شکلات تلخ پروبیوتیک همراه با طعم دهنده استویا hجزای پروبیوتیک از توسعه و بقای میکروارگانیسم های پروبیوتیک در روده پشتیبانی می کنند ،که به تنظیم سیستم هضم کمک می کنند و از سیستم ایمنی بدن پشتیبانی می کنند. مصرف مواد تشکیل دهنده پرو بیوتیک باید حداقل 5 گرم در روز باشد تا بتوان اثر مورد انتظار را مشاهده کرد. رژیم متعادل و متنوع نقش مهمی در داشتن زندگی سالم دارد این محصول حاوی اینولین کاسنی است که با تحریک هضم غذا به عملکرد طبیعی روده کمک می کندیک وعده حاوی 5 گرم اینولین کاسنی استمصرف روزانه توصیه شده برای یک رژیم غذایی متعادل و سبک زندگی سالم 12 گرم اینولین کاسنی است که با 2.4 وعده از این شکلات پوشانده می شوداین محصول حاوی قندهای طبیعی است.ترکیبات موجود در این محصول عبارتست از
توده کاکائو ،فیبر ریشه کاسنی ،مواد شیرین کننده (ایزومالت ،عصاره استویا) ،کره کاکائو ،امولسیفایر (لسیتین سویا) ،طعم دهنده (وانیل).حاوی سویا است. ممکن است حاوی آثاری از شیر ،بادام ،پسته و فندق باشد.



طریقه مصرف شکلات تلخ :


۱- به درصد کاکائو نگاه کنید. فقط به این دلیل که یک شکلات برچسب «تیره» دارد این به معنی آن نیست که سالم است. در واقع،برخی از انواع شکلات تلخ میتواند تا 30 درصد کاکائو داشته باشد و بقیه آن شکلات سفید و قند و سایر افزودنیها باشد. دکتر آنا تایلور از کلینیک کلیولند در اوهایو هشدار میدهد که برای به دست آوردن بیشترین مزایای سلامتی از شکلات،باید شکلات تلخ 70 درصد یا بیشتر را انتخاب کنید.

۲- محتوای قند و کربوهیدرات را چک کنید. دکتر سیموز میگوید تمام شکلاتها  از جمله شکلاتهای تلخ  دارای کربوهیدرات هستند. سعی کنید کربوهیدراتی را که در یک میان وعده مصرف میکنید حداکثر 15 تا 30 گرم باشد. در واقع اگر شکلاتهای استاندارد را در نظر بگیرید که یکتخته آنها اغلب حاوی ۱۲ تا ۱۸ عدد مربع کوچکاست حدود 10 عدد از این مربعهای کوچک حاوی 15 گرم کربوهیدرات هستند. البته این میزان حداکثری است و شاید بهتر است برای میان وعده پنج تا شش عدد از این مربعهای کوچ شکلات تلخ بخورید. حتماًمیدانید که شمارش کربوهیدراتها برای کنترل دیابت بسیار مهم است

۳- مراقب هرگونه افزودنی شیرین باشید: شکلات تلخی که دارای کارامل،قند جایگزین یا سایر افزودنیهای شیرین است،هم نباید بیشازاندازه مصرف شوند. شکلات تلخ،نباید بیش از 8 گرم قند (جایگزینهای قند) در هر ۳۰ گرم شکلات داشته باشد. شکلاتتلخ همراه با آجیل مانند بادام،به دلیل ایجاد احساس سیری ماندگار و توانایی آن برای کاهش میزان قند خون،یک انتخاب بهتر است.

۴- کاکائو بدون قند بهترین انتخاب است: یادتان باشد که کاکائو حاوی آهن و مواد معدنی مهمی مانند منیزیم است  که برای افراد مبتلا به دیابت مهم است.

 

 استویا چیست ؟

(نام علمی: Stevia rebaudiana)

گیاهی از تیره کاسنیان با نهایت ارتفاع یک متر،و حداکثر عمر پنج سال با برگهای شیرین که بومی آمریکای جنوبی بوده و تاب سرما ندارد.گیاه شیرینبرگ شیرینکننده است و جایگزین بسیاری خوبی برای شکر محسوب میشود چرا که کالری ای به غذا اضافه نمیکند. این گیاه بهطور معمول برای بهتر کردن طعم دارو و چای استفاده میشود.گیاه شیرینبرگ بومی نواحی شمالی آمریکای جنوبی است و بهطور وحشی در سرزمینهای بلند مناطق مرزی بین برزیل و پاراگوئه میروید و در آن مناطق به گیاه «برگ عسلی» (honey leaf) معروف است.به دلیل خاصیت شیرینکنندگی و درمانی برگ شیرینبرگ،این گیاه به شدت از نظر اقتصادی و علمی مورد توجه قرار داردژاپن اولین کشور آسیایی بود که در سال ۱۹۷۰ از استهویوساید به عنوان شیرینکننده درصنایع غذایی و دارویی استفاده کرد. پس از آن کشت استویا در چین،مالزی،سنگاپور،کره جنوبی،تایوان و تایلند گسترش یافت.این گیاه در آمریکا،کانادا و اروپا نیز رشد میکند.استویا به عنوان یک شیرینکننده بستهبندی و مصرف میشود. استویا در برخی از غذاها مانند آب نبات،سوهان ،نوشابههای پروتئینی و چای به عنوان شیرینکننده استفاده میشود

مصرف استویا صفر کالری یک راه خوب برای یک رژیم غذایی سالم استاین شیرین کننده بدست امده از گیاه استویا است و برای استفاده به جای شکر و قند کاربرد دارد،قرص استیویا طبیعی بدون کالری (صفر کالری) میباشدهر قرص معادل 5 گرم شکر یا یک حبه قند شیرین است.قابل استفاده در نوشیدنی های سرد و گرم میباشد.شیرین برگ میتواند برای بیماران دیابتی مفید باشد و هیچ کالری ای به رژیم غذایی اضافه نمیکند. مصرف استویا به جای قند از آنجایی توصیه میشود که قند باعث چاقی،دیابت و مشکلات قلبی میشود،قند کالری خالص است که استویا جایگزین طبیعی و خوبی برای قند و شکر است.مصارف دیگر قرصهای استویا به جای قند و شکر در انواع غذا،شیرینی و... میباشد.

 

استویا برای مقابله با دیابت :


شیرهی برگهای استویا شیرین کنندهی صد در صد طبیعی است. ترکیبات موجود در این گیاه میزان گلوکز را پایین نمیآورند اما شاخص گلیسمی بسیار پایینی در حد هیچ دارند. در واقع گیاه استویا باعث بالا رفتن انسولین نمیشود.بهتر است عصارهی استویا جایگزین قند شود.

شکلات بدون قند 70 درصد الیت - Elit
شکلات بدون قند 70 درصد الیت - Elit
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مکمل

خریداران این کالا، کالاهای زیر را هم خریده اند

تصاویر کالا
اطلاع به من در زمان : موجود شدن
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;