0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
افزودن به لیست علاقه مندی ها
مقایسه

پودر خامه غیر لبنی آلمانی (بدون شکر)

شناسه کالا: A-27882
شناسه کالا: A-27882
وزن : 130 گرمی
توضیحات

برای تهیه خامه با پودر خامه آلمانی باید به این پودر به سادگی شیر یا آب را اضافه کنید و آن را هم بزنید. با این روش تهیه آسانخامه ایایده آل برای تزیین کیک و شیرینی، تاپینگ برای شیرینی ها و دسرهای مختلف و یا حتی برای غلیظ کردن میلک شیک (به جای بستنی) استفاده کنید. این پودر خامه می تواند به شما خامه ای کرمی، سبک و پف دار با ثبات عالی بدهد.ما پودر خامه ای به شما ارائه می دهیم که در انواع دسرها مانند بستنی، قهوه، تزئین کیک و غیره استفاده می شود.محصول ما بهتر از سایر محصولات است به گونه ای که شکل خود را حفظ می کند و به مدت 30-45 دقیقه آب نمی شود. بنابراین، محصولی بادوام، شیرین ملایم و خوشمزه است.

خامه بدون شکر یک غذای کم کربوهیدرات عالی است که می‌توانید به تنهایی از آن لذت ببرید یا هر دسر یا نوشیدنی خنکی را ۱۰۰ برابر بهتر کنید. درست کردن خامه فرم گرفته خانگی بدون اضافه کردن یک دسته شکر با این پودر خامه بدون شکر حتی بهتر است. این یک محصول عالی برای استفاده است، شما عاشق درست کردن خامه فرم گرفته خودتان خواهید شد، زیرا می توانید با توجه به رژیم غذایی کم کربوهیدرات خود آن را بدون شکر درست کنید!

پس آماده باشید تا با سفارش پودر خامه آلمانی بدون شکر از فروشگاه اینترنتی کتوباما، طعم شیرین و بافت خامه ای را به تمام دسرهای مورد علاقه خود اضافه کنید.

این پودر خامه در واقع همان خامه خشک شده است که طی عملیات دقیقی آن را به پودر تبدیل نموده اند. با تهیه خامه کیک از پودر خامه می توانید به راحتی در خانه کیک خامه ای خوشمزه درست کنید. می توان گفت در میان تمام روش های طرز تهیه خامه قنادی درست کردن خامه با پودر خامه از همه راحت تر است. علاوه بر تمام این موارد با افزودن پودر خامه به آب، میتوانید ترکیبی شیر مانند بدست می آید که برای ما کتویی ها میتواند در کنار شیر بادام و شیر نارگیل بسیار کارگشا باشد.

تهیه خامه فرم گرفته با پودر خامه خشک :

استفاده از پودر خامه مزایای بسیاری دارد. از جمله این مزایا میتوان به با صرفه بودن این محصول اشاره کرد. با این روش با مواد اولیه کمتر، حجم خامه بیشتری به دست می آورید. همچنین روش نگهداری آن بسیار آسان بوده و به دلیل ماندگاری بالا، با خرید پودر خامه خشک در، هر زمان که به خامه فرم گرفته احتیاج داشته باشید می توانید تنها در چند دقیقه خامه تازه درست کنید. بزرگترین مزیت استفاده از پودر خامه و تهیه خامه در منزل این است که میزان شیرینی خامه را می توانید به دلخواه خود تغییر دهید. پس می توان گفت تهیه خامه فرم گرفته با پودر خامه یک روش عالی برای تهیه خامه است.

مواد تشکیل دهنده پودر خامه :

مواد تشکیل دهنده پودر خامه بسیار شبیه به مواد تشکیل دهنده خامه قنادی است. با حذف آب از خامه ٬ محصولی بدست می آید که خامه خشک یا پودر خامه نامیده می شود. مقدار چربی پودر خامه بسته به خامه اولیه بین ۴۰ تا ۷۰ درصد متغیر است و درصد آب آن از ۲ درصد کمتر می باشد.

 روش نگهداری پودر خامه بسیار آسان است و می توانید با نگهداری آن در محل خشک و خنک چند ماه از آن استفاده کنید. 

  • product vendor icon image فروشنده:
    فروشگاه اینترنتی کتوباما
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
تخفیف:
95000
6 %
قیمت:
89,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: پودر خامه غیر لبنی آلمانی (بدون شکر)
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • دستورالعمل استفاده
  • نظرات کاربران
پودر خامه غیر لبنی آلمانی (بدون شکر)
پودر خامه غیر لبنی آلمانی (بدون شکر)
تخفیف:
95000
6 %
قیمت:
89,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

خریداران این کالا، کالاهای زیر را هم خریده اند

تصاویر کالا
اطلاع به من در زمان : موجود شدن
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;