0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
طرز تهیه ساندویچ پنیر کتوژنیک

اگر فکر می کردید سبک زندگی کتو به این معنی است که باید با ساندویچ های مورد علاقه خود خداحافظی کنید، دوباره فکر کنید! دستور العمل هایی مانند این به شما نشان می دهیم که چقدر آسان است که غذاهای مورد علاقه خود را با غذاهای سازگار با کتو و در عین حال خوشمزه تعویض کنید. ساندویچ مورد علاقه شما هر چه باشد، می توانید آن را با مخلوط نان کتو درست کنید!

ساندویچ پنیر کتوژنیک

مواد لازم

برای تهیه این ساندویچ خوشمزه فقط به چند ماده ساده نیاز دارید. اندازه گیری های دقیق در کارت دستور العمل در انتهای این مقاله گنجانده شده است. ابتدا در اینجا یک نمای کلی از آنچه برای پخت ساندویچ پنیر کبابی کتوژنیک نیاز دارید آورده ایم:

  • کره بدون نمک: استفاده از کره خامه ای انتخابی عالی است ، اما هر کره ای عالی خواهد بود.
  • شیر یا خامه: می توانید شیر کامل را انتخاب کنید.
  • تخم مرغ: در این دستورالعمل تخم مرغ های بزرگ استفاده شده است.
  • نمک: می توانید از نمک دریا و یا نمک معمولی ید دار استفاده کنید.
  • آرد نارگیل: آرد نارگیل ماده ای بسیار جاذب است، بنابراین سعی کنید آن را با وزن اندازه گیری کنید نه حجم. هر گرم اضافی تفاوت ایجاد می کند.
  • بکینگ پودر: قبل از استفاده از بکینگ پودر، از تازه بودن آن مطمئن شوید. و اگر نیاز دارید که بدون گلوتن باشد، مطمئن شوید که هست.
  • پنیر چدار : می توانید از پنیرهای آب شده دیگر مانند پنیر پیتزا نیز استفاده کنید. اما در واقع بهترین انتخاب پنیر چدار می باشد.

طرز تهیه ساندویچ پنیر

دستورالعمل ها

این ساندویچ پنیر کبابی را با استفاده از نان کتو درست می شود. دستورالعمل های دقیق برای تهیه این دستور پخت در کارت دستور زیر موجود است. در اینجا یک مرور کلی از مراحل را خواهیم داشت:

با درست کردن دو تکه نان شروع کنید. می توانید از ظرف شیشه ای 6 اینچی مربعی شکل ساندویچ استفاده کنید.وقتی دو برش ضخیم نان داشتید، پنیر را بین برش ها قرار دهید.سپس ساندویچ را به آرامی و با حوصله در کره روی حرارت متوسط ​​رو به پایین بپزید تا نان طلایی شود و پنیر آب شود.اجازه دهید نان یک دقیقه استراحت کند سپس آن را به دو مثلث برش داده و سرو کنید.

طرز تهیه ساندویچ پنیر کتوژنیک

نکته تخصصی

وسوسه نشوید که ساندویچ را روی حرارت زیاد (یا حتی متوسط) بپزید. برای بهترین و یکنواخت ترین نتایج، از حرارت متوسط ​​تا کم و کمی صبر استفاده کنید! نتیجه کاملا طلایی ارزش آن را خواهد داشت.

دستورالعمل ساندویچ پنیر کتوژنیک

سوالات متداول

آیا می توان از آرد بادام نیز استفاده کرد؟

آرد بادام در این دستور غذا نیست. آرد بادام و آرد نارگیل بسیار متفاوت هستند و قابل تعویض نیستند. اگر ترجیح می دهید از آرد بادام استفاده کنید، می توانید مافین انگلیسی کتو را امتحان کنید یا از برش هایی از نان آرد بادام استفاده کنید.

آیا می شود ساندویچ را در چیزی به جز کره پخت؟

مطمئنا! می توانید از روغن زیتون، روغن نارگیل یا روغن نارگیل تصفیه شده استفاده کنید. روغن آووکادو نیز موثر است.

اما من احساس می کنم که کره بهترین و خوشمزه ترین نتایج را ایجاد می کند. همچنین نان را بهتر از سایر انواع چربی قهوه ای و ترد و برشته می کند.

بهترین نوع پنیر برای این ساندویچ گریل شده چه می باشد؟

شما یک پنیر آب شده می خواهید که وقتی کبابی می شود رشته ای نشود. گزینه های خوب شامل چدار، پروولون، گودا و گراویر است.

تغییرات

از آنجایی که نان این ساندویچ را از ابتدا درست می کنید، می توانید خلاقیت به خرج دهید و ادویه جات به آن اضافه کنید. من معمولا فقط از یک پیمانه نمک استفاده می کنم، اما گاهی اوقات کمی پودر سیر و کاین را اضافه می کنم. در نتیجه ساندویچ خوشمزه تری آماده خواهد شد!

راه دیگر برای تغییر این دستور، استفاده از پنیرهای مختلف است. چدار انتخابی عالی است، اما می توانید از پنیرهای آب شده دیگری مانند گودا (یا گودا دودی) و پروولون نیز استفاده کنید. و در نهایت، می توانید یک تکه ژامبون اغذیه فروشی را به ساندویچ اضافه کنید و یک نسخه کم کربوهیدرات از ساندویچ ژامبون و پنیر فرانسوی درست کنید.

شما می توانید این ساندویچ را با یک سالاد سبز ساده مانند سالاد روکولا سرو کنید. همچنین سرو این ساندویچ پنیر با سبزیجات تازه بریده شده در کنار هم عالی است، و واضح است که با سوپ گوجه فرنگی نیز ترکیبی عالی می شود، اگرچه مشخصا کربوهیدرات بیشتری دارد و در عین حال باید حواستان به مقدار کربوهیدرات دریافتی نیز باشد.

ذخیره سازی باقی مانده

هر ساندویچ دو وعده درست می‌کند و هر کدام از این وعده‌ها بزرگ و سیرکننده هستند. بنابراین اگر این دستور غذا را فقط برای خودتان درست می کنید، نیمی از آن را برای بعد ذخیره کنید.

این ساندویچ به مدت 3 تا 4 روز در یخچال و در ظرف دربسته روی دستمال کاغذی (برای جذب رطوبت اضافی) به خوبی نگهداری می شود و می توانید آن را دوباره در مایکروویو یا توستر گرم کنید.

ساندویچ پنیر کتوژنیک

چه چیزی را با یک ساندویچ پنیر برشته کتو سرو کنید؟

این ساندویچ سوخاری کتو را با چند طرف ساده سرو کنید:

  • سبزیجات خام – سبزیجات خام مانند کرفس، خیار و فلفل دلمه ای کوچک همگی عالی هستند – به خصوص وقتی در سس سبزیجات یا سس مایونز کتو آغشته شوند.
  • سالادها – سالادهای سبزیجات مانند سالاد یونانی، سالاد تربچه خیار یا سالاد کلم کم کربوهیدرات همگی با ساندویچ های پنیر سوخاری کتو ترکیبی خوشمزه و فوق العاده را می سازند.
  • سوپ - سوپ و پنیر کبابی یک جفت عالی هستند! دستور العمل هایی مانند سوپ سبزیجات کتو، سوپ گل کلم بوداده یا سوپ کلاسیک گوجه فرنگی برشته، طعم های خوشمزه ای را ایجاد می کنند.