0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
افزودن به لیست علاقه مندی ها
مقایسه
برند:
دسته بندی: چای و دمنوش

چای ماسالا پروتئینه و ساده، حاوی جنسینگ قرمز و شیرین شده با استویا ( شیرین اما بدون قند )

شناسه کالا: A-27893
شناسه کالا: A-27893
وزن : 100 گرمی
طعم : چای ماسالا پروتئینه، حاوی جنسینگ قرمز و شیرین شده با استویا ( شیرین اما بدون قند )
توضیحات

نکته‌ی قابل‌توجه در مورد این چای معطر و پر طرفدار، کثرت و تنوع موادی است که در تهیه‌ی آن به کار می‌رود؛ اصلی‌ترین و پرکاربردترین عناصر چای ماسالا جینسنگ عبارت‌اند از: دارچین، زنجبیل، هل، آنیسون ستاره‌ای (بادیان ختایی)، رازیانه، جوز هندی، میخک؛ جینسنگ قرمز.

عطر چای ماسالا یا به‌عبارت‌ دیگر چای ادویه، بسیار برانگیزاننده است و توجه هر شخصی را به خود جلب می‌کند. تهیه‌ی این چای با مواد و به شیوه‌های مختلف و بنا بر سلیقه‌های متفاوت انجام می‌گیرد. چای ماسالا به‌صورت گرم و سرد نوشیده می‌شود.

 

چای ماسالا کتوباما در دو طعم ارایه شده :

- چای ماسالا ( چای ادویه ) خالص حاوی جنسینگ قرمز و شیرین شده با شیرین کننده طبیعی استویا. 

- چای ماسالا پروتئینه حاوی جنسینگ قرمز و شیرین کننده طبیعی استویا ، پودر خامه آلمانی، پودر پروتئین وی و آلبومین . این محصول به دلیل دارا بودن پودر خامه دارای طعمی دلنشین، لطیف و خامه ای است و در عین حال کاملا مجاز برای مصرف افراد کتوژنیک هم هست. به علاوه به دلیل پروتئین های افزوده ( پروتئین وی و آلبومین ) تامین کننده بخشی از پروتئین روزانه و کمک کننده به عضله سازی در زمان کاهش وزن و تثبیت در انواع رژیم های غذایی است. 

 

مناسب برای افرادی که در حال کاهش وزن هستند و ورزشکاران

  • product vendor icon image فروشنده:
    فروشگاه اینترنتی کتوباما
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
قیمت:
125,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: چای ماسالا پروتئینه و ساده، حاوی جنسینگ قرمز و شیرین شده با استویا ( شیرین اما بدون قند )
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی
چای ماسالا پروتئینه و ساده، حاوی جنسینگ قرمز و شیرین شده با استویا ( شیرین اما بدون قند )

اعتقاد بر این است که چای ماسالا یک معجون هندی با قدمت چند صد ساله است که به عنوان یک درمان خانگی نیروبخش برای بیماری های رایج ساخته شده است.

آیا می خواهید صبح یک عاشق چای را بهتر کنید؟ فقط آن دو کلمه جادویی را بگویید - چای ماسالا. اگرچه پایانی برای تهیه یک فنجان چای وجود ندارد، اما جذابیت طعم آن همیشه در چاشنی آن نهفته است!

انتخاب برتر بسیتری از مردم هند چای ماسالا است. چای برای بسیاری از مردم هند یک نوشیدنی در تمام طول سال است. صرف نظر از آب و هوا و موقعیت، یک فنجان چای داغ همیشه به روح ما آرامش می دهد. منشا چای ماسالا به طور کامل مشخص نیست، اما چای در هند در دوران بریتانیا رایج شد. در طول دهه‌ها، ما با گنجاندن ادویه‌هایمان و ساختن یک معجون جدید، تغییری کاملاً متفاوت به این طراوت آرامش بخش بخشیده‌ایم. هزاران سال است که از گیاهان و ادویه‌ها برای تهیه معجون‌های درمانی، چای و نوشیدنی‌ها استفاده می‌شود و چای یک ترکیب سنتی گیاهی و ادویه‌ای است که به دلیل طعم لذیذ و خواص دارویی آن شناخته شده است.

چای ماسالا نه تنها یک نوشیدنی خوشمزه است، بلکه ترکیبات غنی آن فواید زیادی برای سلامتی دارد.

واید چای ماسالا برای سلامتی

کمک به افزایش انرژی

برگ های چای سیاه دارای کافئین هستند که می تواند به بیدار شدن، انرژی بخشیدن، پاکسازی و آرامش شما کمک کند. همچنین با تامین انرژی سلامت مغز و قلب را بهبود می بخشد.

به محافظت از سلول ها کمک می کند

چای ماسالا همراه با هل یک دوتایی قدرتمند است که هر دو سرشار از خواص آنتی اکسیدانی است که می تواند به محافظت از سلول های بدن شما کمک کند.

به تسکین درد کمک می کند

میخک و زنجبیل موجود در چای دارای خواص آنتی اکسیدانی هستند که درد را کاهش می دهند.

کمک به هضم

زنجبیل موجود در چای به هضم کمک می کند و گردش خون و اکسیژن را در اندام ها افزایش می دهد و به عملکرد بهتر آن ها کمک می کند. چای همچنین به هضم غذا کمک می کند، سطح قند خون را کاهش می دهد و سلامت قلب و عروق را ارتقا می دهد.

کمک به تقویت ایمنی

هل حاوی مقدار زیادی ویتامین C است که باعث تقویت سیستم ایمنی بدن می شود. از آنجایی که دم کرده ماسالا چای حاوی دارچین و میخک است، به طور قابل توجهی به تقویت سیستم ایمنی بدن کمک می کند. چگونه؟ هنگامی که این دو ماده در کنار هم قرار می گیرند، مکمل یکدیگر هستند و یک اثر دارویی قوی ایجاد می کنند. آن ها برای تقویت دفاع طبیعی بدن شما برای کمک به مبارزه با بیماری های سرسخت به طور هماهنگ عمل می کنند.

به مبارزه با باکتری ها کمک می کند

ادویه چای دارای خواص ضد باکتریایی است که به مبارزه با عوامل بیماری زا کمک می کند.

به بهبود عملکرد مغز کمک می کند

چای می تواند به عملکرد شناختی و تمرکز کمک کند. تمرکز ذهنی، هوشیاری و دقت را افزایش می دهد.

جلوگیری از سرفه و سرماخوردگی

یک فنجان داغ ماسالا چای در روز سرفه و سرماخوردگی را از بین می برد! خواص ضد التهابی، ضد قارچی و ضد باکتریایی چای ماسالا، فرار شیرین شما از سرما و گرفتگی بینی است. اگر قبلاً از سرماخوردگی رنج می‌برید، دم‌نوش‌های پر از ادویه‌ها در کوتاه‌مدت به سلامتی شما کمک می‌کنند! ناگفته نماند که دم‌نوش‌ها بهتر است گرم سرو شوند.

به کاهش وزن کمک می کند

اگر در تلاش برای رسیدن به اهداف کاهش وزن هستید، چای ماسالا همچنین می تواند به چربی سوزی و افزایش متابولیسم بدن شما کمک کند. چای ماسالا همراه با دارچین می تواند به کاهش کلسترول کمک کرده و به بدن شما کمک کند تا کالری ها را سریعتر به انرژی تبدیل کند.

شما واقعاً نمی توانید با چای چای اشتباه کنید، تقریباً برای هر کسی و هرکسی فوایدی دارد. همانطور که می توانید تصور کنید، هر یک از مواد حاوی فواید خاص خود هستند و در صورت ترکیب، می توانند برای سلامتی بدن، ذهن و روح حتی قوی تر باشند.

ممکن است سلامت قلب را بهبود بخشد

اکنون می دانیم که چرا هرگز دلی برای امتناع از یک فنجان گرم چای ماسالا نداریم. و در مورد مسائل قلبی همیشه باید گوش داد. طبق مطالعات متعدد، دارچین موجود در چای ماسالا به کنترل کلسترول بد و فشار خون کمک می‌کند و در نتیجه سلامت کلی قلب را بهبود می‌بخشد.

کاهش تهوع و التهاب:

به لطف زنجبیل خوب، چای ماسالا دارای خواص ضد التهابی قوی است که حالت تهوع را کاهش می دهد و به درمان بیماری های رایج کمک می کند. یکی دیگر از موادی که معجزه می کند میخک است. معمولاً به عنوان مسکن استفاده می شود زیرا التهاب را کاهش می دهد. هر دوی این مواد باعث افزایش گردش خون می شود که سلول های خونی غنی از اکسیژن را به مناطقی که درد دارند می رساند و تسکین می دهد.

ماسالای جینسنگ مناسب چه کسانی است؟

مصرف ماسالای جینسنگ برای افراد خاصی منع ندارد و به همه کسانی که به نوشیدن این چای پر خاصیت علاقه مند هستند پیشنهاد میشود.

فواید چای ماسالا جینسنگ چیست؟

چای ماسالا بدن انسان را تا مدتی گرم نگه می‌دارد. از این رو این چای بسیار مناسب فصل سرما است. هم‌چنین این چای هندی، گرفتگی‌های سینوس‌ها (حفره‌های پر از هوا در جمجمه و پیشانی) را که موجب سردرد و سینوزیت می‌شوند را می‌گشاید. با توجه به عناصر گیاهیِ به‌کاررفته در این چای، می‌توان گفت که چای ماسالا یک چای درمانی نیز هست زیرا این چای گیاهی، باعث تقویت دستگاه ایمنی بدن، بهبود گوارش، از بین بردن ناراحتی‌های پوستی مانند جوش صورت و کاهش انواع التهاب بدن و تقویت قلب و عروق می‌شود. این چای خوب یک چای ضد سرطان قوی نیز هست، زیرا مواد موجود در آن، رادیکال‌های آزاد بدن انسان را که موجب بروز سرطان می‌شوند؛ از بین می‌برد. پس می‌توان نتیجه گرفت که ماسالا یک چای شفابخش و نیز پیشگیری‌کننده از انواع بیماری‌هاست.

طریقه سرو چای ماسالا : 

چای ماسالا جینسنگ را میتوان به راحتی در هر مکانی حتی در پیک نیک و سفر و یا محل کار مصرف نمود چون برای تهیه این نوشیدنی مفید و سالم تنها به یک فنجان آب جوش و در صورت تمایل شیر یا کمی خامه ( برای مصرف افرادی که رژیم کتوژنیک یا لوکرب دارند و یا به هر دلیلی منع مصر شیر دارند، میتنوانند انواع شیر های آجیل از جمله شیر بادام یا شیر نارگیل را به همراه پودر خامه یا خامه زده شده جایگزین نمایند) نیاز هست. کافیست هر یک قاشق غذاخوری چای ماسالا جینسنگ را در یک لیوان آب جوش حل کنید تا در کمتر از یک دقیقه یک لیوان چای ماسالای هندی تند و ادویه ای و با کیفیت را نوش جان کنید. نکته‌ی قابل‌توجه در مورد این چای معطر و پر طرفدار، کثرت و تنوع موادی است که در تهیه‌ی آن به کار می‌رود؛ اصلی‌ترین و پرکاربردترین عناصر چای ماسالا جینسنگ عبارت‌اند از: دارچین، زنجبیل، هل، آنیسون ستاره‌ای (بادیان ختایی)، رازیانه، جوز هندی، میخک؛  جینسنگ قرمز. عطر چای ماسالا یا به‌عبارت‌ دیگر چای ادویه، بسیار برانگیزاننده است و توجه هر شخصی را به خود جلب می‌کند. تهیه‌ی این چای با مواد و به شیوه‌های مختلف و بنا بر سلیقه‌های متفاوت انجام می‌گیرد. چای ماسالا به‌صورت گرم و سرد نوشیده می‌شود.

چای ماسالا پروتئینه و ساده، حاوی جنسینگ قرمز و شیرین شده با استویا ( شیرین اما بدون قند )
چای ماسالا پروتئینه و ساده، حاوی جنسینگ قرمز و شیرین شده با استویا ( شیرین اما بدون قند )
قیمت:
125,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

خریداران این کالا، کالاهای زیر را هم خریده اند

تصاویر کالا
اطلاع به من در زمان : موجود شدن
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;