این پنکیک های پروتئین وانیلی کم کربوهیدرات را می توانید در کمتر از نیم ساعت به عنوان صبحانه سیر کننده برای کل خانواده خود تهیه کنید. همچنین شما می توانید به سادگی آن ها را با هر شربت کتو پسند و مقداری توت پر کنید تا طعم وانیل این پنکیک خانگی خوشمزه را افزایش دهید.

شما نمی توانید پنکیک های سنتی را از این پنکیک ها تشخیص دهید. آنها به اندازه آنهایی که همه به آن عادت دارند، پف دار و شیرین هستند. و بهترین چیز در مورد این پنکیک ها این است که هیچ قندی ندارند. این پنکیک پودر پروتئین کاملاً در رژیم کتو قرار می گیرد و راهی سالم برای شروع روز است. یک وعده از پنکیک فقط 2.6 گرم کربوهیدرات دارد، بنابراین می توانید بدون نگرانی از اینکه رژیم غذایی شما را به هم می زند، از یک وعده آن لذت ببرید. حتی می‌توانید تاپینگ‌های کم کربوهیدرات مورد علاقه خود را اضافه کنید و همچنان یک صبحانه فوق‌العاده کم کربوهیدرات داشته باشید.

سایر موادی که برای ساخت این پنکیک های کم کربوهیدرات استفاده شده اند، عبارتند از آرد بادام، آرد نارگیل، شیرین کننده استویا و بیکینگ پودر. همه این مواد سالم، کم کربوهیدرات هستند.

وقتی خمیر مایع پنکیک های شما آماده شد، یک ماهیتابه را روی حرارت متوسط ​​قرار دهید و مقداری روغن روی آن اسپری کنید. شما می توانید از یک قاشق غذاخوری برای برداشتن خمیر پنکیک و قرار دادن آن در ماهیتابه استفاده کنید. به این ترتیب پنکیک هایی با اندازه مساوی خواهید داشت. توصیه می شود آنها را کوچک نگه دارید تا هنگام چرخاندن آنها مشکلی ایجاد نشود. پنکیک ها را باید از هر طرف حدود یک دقیقه بپزید.

می توانید روی پنکیک کتو را تقریباً با هر چیزی پر کنید. فقط مطمئن شوید که مواد کم کربوهیدرات را انتخاب می کنید. در اینجا برخی از گزینه های دوست داشتنی برای رویه پنکیک پروتئین وانیلی کتو وجود دارد:

  • انواع توت های تازه مانند توت فرنگی، زغال اخته یا تمشک.
  • شکلات چیپسی.
  • مقداری کره.
  • مربای بدون شکر و کم کربوهیدرات.
  • شربت افرا. اما لازم است که در انتخاب نوع بدون قند نیز دقت کنید.

 


100% کتوژنیک

ترکیبات :

آرد نارگیلآرد بادام – بیکینگ پودر – وانیل – پودر خامه – پودر نمک سنگ – شیرین کننده استویا .

فاقد افزودنی، شکر و مواد نگهدارنده.

پیشنهاد :

جهت سرو پنکیک ها میتوانید از خامه زده شده (ترکیب خامه پر چرب و پودر خامه)، انواع میوه های مجازکتویی (توت فرنگی- بلوبری- کرنبری – رزبری)، پودر قهوه، سس شکلات تلخ خانگی، کره بادام زمینی خالص، کره نارگیل، کره فندق یا کره بادام درختی استفاده نمایید.

تعداد : 10 وعده.