با این پودر پنکیک کاکائویی رژیمی می توانید پنکیک های پروتئینی شکلاتی بزرگ خوشمزه ای را درست کنید. این پن کیک های رژیمی و کتوژنیک بر خلاف پنکیک های معمولی پر از شکر و سرخ شده در مقدار زیادی کره نیستند. این پنکیک‌های پروتئینی آسان از بسیاری از مواد مشابهی استفاده می‌کنند که پنکیک‌های معمولی از آن استفاده می‌کنند.

 

به جای پنکیک های سنتی، یک دسته از این پنکیک های پروتئینی شکلاتی را درست کنید! آنها بیش از 20 گرم پروتئین و تنها 5 گرم کربوهیدرات در هر وعده دارند که آنها را برای یک صبحانه سالم عالی می کند، حتی اگر رژیم کم کربوهیدرات یا کتوژنیک داشته باشید.برای لذت بردن از پنکیک خود، حتی لازم نیست شربت را نادیده بگیرید. کافی است از یک بطری شربت بدون شکر، که در اکثر سوپرمارکت های محلی یا فروشگاه های آنلاین موجود است، استفاده کنید.

 

برخلاف پنکیک های سنتی که از آرد همه منظوره استفاده می کنند، در این پودر پنکیک ها از آرد نارگیل و آرد بادام استفاده شده است. اگر تا به حال با آرد نارگیل آشپزی نکرده اید، جایگزینی باورنکردنی است که کربوهیدرات ها را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد.

 

آرد نارگیل کاملا متراکم است و با افزودن مایع به مقدار کافی در هنگام پخت بسیار نرم و پف دار می شود. به همین دلیل است که باید اجازه دهید خمیر حداقل 5 دقیقه بماند. این به آرد نارگیل اجازه می دهد تا رطوبت را جذب کند و بافت بهتری به پنکیک بدهد.

 

آیا می توانم پنکیک های پروتئینی دوبل شکلاتی را فریز کنم؟

 

آره! این پنکیک های پودر پروتئینی خیلی خوب یخ می زنند. کافی است آن ها را صاف روی سینی فر قرار دهید، سپس فریز کنید تا سفت شود. پس از اینکه به اندازه کافی سفت شد، داخل کیسه فریزر ببندید. برای آب کردن، آن را در مایکروویو یا توستر گرم کنید. این پنکیک های پروتئین شکلاتی برای آماده سازی وعده های غذایی عالی هستند!

 

این پنکیک ها کتو هستند؟

 

بله این پودر پنکیک ها به طور طبیعی دارای کربوهیدرات کم و کتو می باشند.

 

 

 

100% کتوژنیک

ترکیبات :

آرد نارگیلآرد بادام – پودر کاکائو هلندی خالص (تلخ) – بیکینگ پودر – وانیل – پودر خامه – پودر نمک سنگ – شیرین کننده استویا .

فاقد افزودنی، شکر و مواد نگهدارنده.

پیشنهاد :

جهت سرو پنکیک ها میتوانید از خامه زده شده (ترکیب خامه پر چرب و پودر خامه)، انواع میوه های مجازکتویی (توت فرنگی- بلوبری- کرنبری – رزبری)، پودر قهوه، سس شکلات تلخ خانگی، کره بادام زمینی خالص، کره نارگیل، کره فندق یا کره بادام درختی استفاده نمایید.

تعداد : 10 وعده.